Catalog de produse

Catalog de produse

Număr nelimitat de categorii și produse — platforma asigură funcționarea rapidă a site-ului cu orice număr de categorii și produse.

Caracteristici unice pentru fiecare categorie sunt folosite pentru o descriere detaliată a bunului/ produsului, filtrarea după caracteristici și compararea produselor.

Plasarea unui produs în mai multe categorii – fiecare produs poate fi plasat în categorii principale și în mai multe categorii suplimentare. Acest lucru vă permite să creați categorii virtuale (ex. „Vânzare”, „Produsele săptămânii”) sau să aranjați accesorii în diferite categorii, fără a fi nevoie să duplicați articolele/ produsele.
Modificări ale produsului – produsele pot avea variații de culoare, dimensiune, volum și alți parametri. Fiecare opțiune poate avea propriul articol, preț, fotografie și alte caracteristici, dar toate opțiunile pot fi combinate într-o singură pagină de produs cu posibilitatea de efectuare a comutării dinamice între opțiuni.

Recalcularea automată a prețului în baza cursului de schimb valutar curent — prețurile produselor pot fi afișate în diferite valute. Este suficient să mențineți valorile actuale ale cursurilor de schimb valutar pentru actualizările automate ale prețurilor.

Setarea statuturilor de disponibilitate a produselor vă permite să definiți ce statut de stoc pot avea produsele, cum acestea se schimbă când se modifică cantitatea de produse și ce acțiuni sunt posibile cu acestea în fiecare caz.

Pagina despre produs

Număr nelimitat de categorii și produse — platforma asigură funcționarea rapidă a site-ului cu orice număr de categorii și produse.

Caracteristici unice pentru fiecare categorie sunt folosite pentru o descriere detaliată a bunului/ produsului, filtrarea după caracteristici și compararea produselor.

Plasarea unui produs în mai multe categorii – fiecare produs poate fi plasat în categorii principale și în mai multe categorii suplimentare. Acest lucru vă permite să creați categorii virtuale (ex. „Vânzare”, „Produsele săptămânii”) sau să aranjați accesorii în diferite categorii, fără a fi nevoie să duplicați articolele/ produsele.
Modificări ale produsului – produsele pot avea variații de culoare, dimensiune, volum și alți parametri. Fiecare opțiune poate avea propriul articol, preț, fotografie și alte caracteristici, dar toate opțiunile pot fi combinate într-o singură pagină de produs cu posibilitatea de efectuare a comutării dinamice între opțiuni.

Recalcularea automată a prețului în baza cursului de schimb valutar curent — prețurile produselor pot fi afișate în diferite valute. Este suficient să mențineți valorile actuale ale cursurilor de schimb valutar pentru actualizările automate ale prețurilor.

Setarea statuturilor de disponibilitate a produselor vă permite să definiți ce statut de stoc pot avea produsele, cum acestea se schimbă când se modifică cantitatea de produse și ce acțiuni sunt posibile cu acestea în fiecare caz.

Pagina principală

Gestionarea setului și a ordinii blocurilor vă permite să afișați toate informațiile necesare pe pagina principală și să oferiți vizitatorului impresia necesară despre magazin și sortimentul acestuia.

«Antetul» site-ului cu toate informațiile necesare – logo, slogan, căutare, informații de contact, coș de cumpărături, program de lucru, meniu suplimentar și cont personal. În funcție de dimensiunea și disponibilitatea tuturor blocurilor, locația cea mai potrivită este selectată automat.

Banner mare cu schimbare dinamică a slide-urilor și bannere promoționale suplimentare.

Vitrina produselor – afișarea articolelor promoționale, a produselor noi și a celor mai bine vândute vă permite să atrageți atenția cumpărătorului asupra produselor selectate și să afișați rapid sortimentul magazinului.

Lista categoriilor de produse ale magazinului poate fi afișată în mai multe formate: doar cele populare sau toate categoriile cu subcategorii, cu pictograme mari sau mici sau fără acestea.

Un bloc cu logo-uri ale mărcilor cheie îl ajută pe cumpărător să găsească rapid produse de interes pentru marca sa.

Știrile, promoțiile și recenziile sunt afișate într-un singur flux de materiale, dacă este necesar, acestea pot fi însoțite de ilustrații.

Widgeturile pentru rețelele sociale vă ajută să utilizați posibilitatea rețelelor sociale pentru promovarea magazinului Dvs.

Avantajele magazinului, descrise în rezumate scurte și concise, fac posibilă concentrarea asupra diferențelor cheie dintre magazin și concurenții săi.

Multilingvismul vă permite să traduceți site-ul în alte limbi.

Reduceri și promoții

Vechiul preț barat poate fi definit atât pentru un anumit produs, cât și pentru întreaga categorie prin specificarea mărimii reducerii care va fi afișată pe produse sub formă de sticker.

Sistemul de reduceri cumulate este un program de loialitate conceput pentru a motiva clienții să repete cumpărăturile.

Certificatele cadou sunt o soluție de cadou ideală pentru cumpărător și oportunități suplimentare de creștere a vânzărilor pentru proprietarul magazinului.
Cupoanele de reducere pot fi folosite pentru diverse activități de marketing legate de o anumită dată de sărbătoare sau concepute pentru anumite audiențe restrânse.

Produsele cadou sunt o soluție excelentă care înlocuiește reducerea prețului produselor în lupta cu concurenții pentru cumpărător.

Seturi de produse vă permit să creșteți valoarea medie a comenzii prin vânzare de produse și accesorii suplimentare.